Wpisany lub wybrany przez Ciebie adres jest niepoprawny.
Być może taki adres istniał wcześniej, ale właściciel bloga mógł zmodernizować jego strukturę i dlatego teraz jest niedostępny.
Przejdź do STRONY GŁÓWNEJ bloga »
-Wstep -Wprowadzenie do grafiki komputerowej -Światło i barwa w grafice komputerowej -Podstawowe operacje rastrowe -Przeksztalcenoa geometryczne -Reprezentacja przestrzeni trójwymiarowej na płaszczyźnie -Modelowanie obiektów -Eliminacja powierzchni zasłoniętych -Modelowanie oświetlenia -Oświetlenia globalne -Dążenie do realizmu, animacja MODELOWANIE OBIEKTÓW: -Modelowanie krzywych -Modelowanie powierzchni -Modelowanie brył -Modelowanie fraktalne -Modelowanie z wykorzystaniem gramatyk -Modelowanie wolumetryczne -symulator -komputerowa gra symulacyjna
Wpisany lub wybrany przez Ciebie adres jest niepoprawny.
Być może taki adres istniał wcześniej, ale właściciel bloga mógł zmodernizować jego strukturę i dlatego teraz jest niedostępny.
Przejdź do STRONY GŁÓWNEJ bloga »